Biroul de relatii cu publicul din cadrul unui serviciu de carte funciara are urmatoarele sarcini: primirea de cereri; indrumarea si informarea solicitantilor; verificarea actelor necesare inscrierii in cartea funciara; verificarea tarifelor incasate, sau incasarea directa a tarifelor pentru serviciile solicitate; inregistrarea cererilor in registrul special de intrare; inregistrarea corespondentei administrative in registrul de corespondenta, precum si expedierea eventualelor raspunsuri; transmiterea la O.C.P.I. (catre departamentele corespunzatoare) a cererilor si a documentelor anexate pentru a fi solutionate; eliberarea de extrase de carte funciara, de acte notariale cu viza O.C.P.I., de copii legalizate ale cartilor funciare, de copii legalizate ale documentelor care au stat la baza inscrierilor in cartea funciara.
09.05.2010 Florin Dumitrescu
Care sunt atributiile birourilor de relatii cu publicul din cadrul serviciului de carte funciara?
Subscribe
Login
0 Comments
Vechi