27.11.2010     Florin Dumitrescu

Imo cica FaceBook

Distribuie acest articol

si se vinde modern. Asa spun “”… ca imobiliarele incep sa se vanda prin retelele sociale.

Twitter si Facebook castiga teren printre cele mai eficiente metode de comunicare si recunoastere a marcii din marketingul online, cu beneficii in zona de optimizare pentru motoarele de cautare, eficiente datorita costului fractionat si astfel accesibile unei game foarte largi de clienti.
“Avand in vedere ritmul de crestere al utilizatorilor romani care adera la una sau mai multe retele sociale in ultima perioada, este normal ca atentia companiilor din diferite segmente de activitate sa se indrepte tot mai mult catre acest nou public tinta”.

Adica un fel de profetii despre trecut.

Cititi si ImoGoogle sau Agentul 2.0.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Anunta-ma cand
guest
0 Comments
Vechi
Noi Voturi
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

Revista Ta de Educatie in Imobiliare si Constructii


Autor

Florin Dumitrescu Linked In

Eu sunt Florin Dumitrescu si cred ca am o mare doza de naivitate si idealism. Idealism si naivitate. Desi pare o prezentare tinuta la Asociatia Idealistilor Anonimi, de fapt nu e decat o justificare, poate neverosimila a crearii acestei reviste. Da. Am creat aceasta revista in speranta naiva de a indrepta lucrurile (care trebuie sa recunoastem, nu merg foarte bine) in afacerile imobiliare.

Cere sfatul nostru

    Autor