Sunt pe o terasa in Piata Unirii, una dintre ultimele deschise. Beau o cafea cu bunul meu prieten Predrag, fara de care trebuie sa recunosc ca acest blog nu ar fi existat sau ar fi fost cu mult mai urat decat este.
Se plange de jobul lui. S-a saturat de site-uri imobiliare. Lucreaza de ceva vreme pentru imobiliare.ro si a facut treaba buna. Site-ul a fost nominalizata la categoria lui in Gala Internetics. Si totusi s-a saturat de site-uri imobiliare.
– Toata lumea vrea verde si rosu, toata lumea vrea 3 linkuri in dreapta si doua casute in stanga. Nu stiu nimic si nu vor sa invete. Aud numai: “Vreau un site de 300 de euro, ca nu merita mai mult sau vreau ceva tare de 1000 de euro ca am bani cat vrei. ” Totul se rezuma la bani. Nu mai vreau sa fac educatie.
– Si totusi am intalnit si agentii care au campanii de newslettere, care au conturi pe LinkedIn si pe Twitter.
ii raspund.
– Exista oameni care sunt in pas cu vremea lor si folosesc mediul on-line cu entuziasm si perspicacitate mai bine decat studentii la IT.
continui.
– De acord, exista agentii imobiliare, chiar dintre cele mici, care stiu sa se promoveze bine, on-line si off-line, prin site-uri bune, bloguri si social media. Dar chiar trebuie ca totul sa fie lipsit de imaginatie. Creativitatea aduce bani.
Prietenul meu are o problema cu site-urile agentiilor imobiliare. Opinii de artist, si stiti cum sunt artistii, dificili.
In schimb daca incercam sa gasim acum pe internet un site imobiliar care sa dovedeasca putina imaginatie si care sa iasa din tipare cred ca o sa fie cam greu. Poate criza de care vorbeste toata lumea ii va face pe unii sa inlocuiasca speculatia bruta cu inovatia si promovare inteligenta.
Eu cred inca in educatie.
intr-o nota asemanatoare puteti citi si Inspiratie de la bun inceput
Partea cealaltă e să ai un web-design-er care să nu aibă imaginaţie, care se află într-o rutină cam cea descrisă de prietenul în cauză. Eu şi cu încă cineva ne chinuit de muuuuult timp să-l facem pe un meseriaş în ale web-ului să ne facă ceva AŞA CUM VREM noi: mai creativ, mai viu, mai mai mai… Dar nimic.
Astfel, sunt sigur că există mulţi potenţiali clienţi care sunt dornici să aibă parte de creativitate. Imobiliarele nu este singurul domeniu disponibil…
Foarte interesant articolul. Sunt proprietarul si creatorul unui astfel de site imobiliar. Am pus si RSS si Twitter si Linkedin, am creat un blog, harta Google, formular de contact. Newsletterul este de evitat pentru a evita spamul (stiu experienta astop.ro sau conso.ro). Ce pot spune din experienta ca numai site-ul singur, nu vinde la standarde europene. Insa ajuta foarte mult si este o oglinda a agentiei.
M-ar ajuta orice parere despre imbunatatirea serviciilor si a site-ului.
Off topic: va citesc cu placere de cate ori am ceva timp mai mult la dispozitie.